Cookie policy
De toepasselijke garantie en de garantietermijn op elk aangekocht product is steeds vermeld op uw factuur en begint te lopen vanaf de leveringsdatum. De standaardgarantie die wordt gegeven is de Carry-in garantie (i.e. fabrieksgarantie), tenzij de factuur uitdrukkelijk anders vermeldt. Om de herstelling en/of omruiling van uw defect product mogelijk te maken, dienen de volgende voorwaarden te worden gerespecteerd:

1. Al onze producten zijn onderworpen aan deze Service & Garantievoorwaarden.Een garantie op uw product is enkel mogelijk indien u in het bezit bent van uw aankoopfactuur. Wij kunnen hierop géén uitzonderingen toestaan, het is dus van uitermate belang dat u uw aankoopfactuur goed bijhoudt.

2. De garantie is deze op investeringsgoederen en één jaar op onderdelen en arbeidsloon, behalve op onderdelen, die aan normale slijtage onderworpen zijn, zoals kabels, kogellagers en dergelijke

3. Schade die u zelf veroorzaakt heeft aan uw product valt nooit onder deze Service & Garantievoorwaarden.

4. Voer nooit zelf een herstelling aan uw product uit. Vaak vervalt hiermee de volledige garantie op uw product.

5. Carry-in garantie: Dit is de standaardgarantie die op een bepaald product wordt toegekend door de fabrikant/leverancier. De door ons geboden garantie is te allen tijde beperkt tot de garantie die door de fabrikant/leverancier wordt geboden. Indien u tijdens de garantieperiode vaststelt dat uw product defect is, kan u het defecte product binnenbrengen in onze showroom of naar ons opsturen. Indien uit ons nazicht blijkt dat het product effectief defect is, wordt het teruggestuurd naar de leverancier of fabrikant voor herstelling. Dergelijk nazicht van het product doen wij om de zogenaamde “repairkosten” die leveranciers of fabrikanten vaak aanrekenen voor het terugsturen van niet-defecte producten, te vermijden. In ieder geval zijn wij niet verantwoordelijk voor eventuele verzendingskosten die zouden worden aangerekend door de fabrikant/leverancier voor het terugsturen van het product.

6. DOA (Dead-on-arrival): Dead-on-arrival betekent dat het toestel reeds defect is van bij de aankoop. De dead-on-arrival garantieperiode is maximaal 7 dagen na aankoop. Indien u vaststelt dat het toestel reeds defect is bij de aankoop, komt u met het defecte product terug naar onze showroom en wordt het toestel onmiddellijk omgeruild (indien het voorradig is). Indien niet voorradig wordt het toestel teruggestuurd naar onze leverancier en krijgt u binnen een periode van 1 à 2 weken een nieuw toestel (afhankelijk van de levertermijn en beschikbaarheid van het product.
 
Heeft u vragen? Bezoek onze showroom of bel +32(0)475442123

 

Facebook feed

1 week geleden

ESE

📣 Beste klanten, leveranciers & prospecten

* Vanaf heden t.e.m. 5 april 2020 sluiten wij onze poorten & burelen, maar blijven we achter de schermen doorwerken. Reeds vastgelegde afspraken zullen verplaatst worden. Uw contactpersoon van ESE neemt de nodige stappen om een nieuwe afspraak in te plannen.

* Klantencontact zal enkel digitaal of telefonisch geschieden. We vragen aan de klanten en leveranciers met een BTW-nummer om uw bestellingen op voorhand telefonisch of via info@esegroup.be door te geven zodat we deze kunnen klaarzetten met de bedoeling het fysiek contact met onze medewerkers te vermijden. Lever- of afhaalmomenten zullen u telefonisch doorgegeven worden.

* Het welzijn van onze collega’s, leveranciers en klanten gaat voor alles. Daarom worden alle richtlijnen inzake hygiëne strikt opgevolgd (handhygiëne, 1,5 meter afstand, hoesten in ellenboog, …).

* Op deze manier hopen we u zoveel mogelijk van dienst te kunnen zijn, ook in economische crisistijden.

💙Het ESE-team💚
... See moreSee less

4 weken geleden

ESE

ESE.solar is een onderdeel van ESE.group & is al meer dan 10 jaar de expert in zonnepaneelinstallaties.🌞⚡

ESE.solar fait partie de ESE.group et est depuis plus de 10 ans l'expert en installations de panneaux solaires .🌞⚡
... See moreSee less